Rowerek biegowy drewniany 2w1 Twist Sun Baby

Pamiętacie wpis o rowerkach biegowych 2w1? Jeśli nie, to odsyłam Was pod ten link: http://www.wswieciezabawek.pl/2016/02/rowerek-biegowy-2w1-czyli-poznajemy.html, który został właśnie zaktualizowany o nową pozycję:

Rowerek biegowy drewniany 2w1 Twist Sun Baby.


Jest to kolejna propozycja dla najmłodszych dzieci, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z tego typu pojazdami. 
Przeznaczony dla maluszków od 3go do 5tego roku życia, jednak myślę, że z powodzeniem mogą na nim jeździć młodsze dzieci - jeśli tylko mają odpowiednią wysokość. 
Twist został wykonany z drewna, które dodatkowo zdobią kolorowe malunki (farba oczywiście nietoksyczna). Koła są pompowane i mają średnicę 10 i 12 cali - w zależności jakiej wersji rowerka używamy - co będzie widać na zdjęciach poniżej.
Minimalna wysokość siodełka to 34 cm (w wersji trójkołowej), a maksymalna 46 cm (w wersji dwukołowej). Dodatkową zaletą jest możliwość obrócenia ramy - dzięki temu można dostosować pojazd odpowiednio do potrzeb dziecka. 
Manetki zostały wyprofilowane tak, aby chronić rączkę małego rowerzysty podczas upadku, a mięciutkie siodełko pokryte jest materiałem skóropodobnym. 
Waga pojazdu to 5 kg, jego maksymalne obciążenie 30 kg, a sugerowana cena to: 299 zł - czyli bardzo przystępnie!
W zestawie prócz rowerka otrzymamy zestaw kluczy i instrukcję oraz torbę / koszyk, w którym można przewozić ulubione drobiazgi - co moim zdaniem jest dużym plusem. 
Rowerek bardzo ładnie się prezentuje (jest śliczny!) i gdyby nie fakt, że Adaś ma już biegówkę (odpowiednią wysokość i skończone 28 mc) nie zastanawiałabym się ani chwili i w ciemno kupiłabym ten właśnie model. 
Więcej informacji znajdziecie pod linkami: 



       


4 komentarze:

  1. Dziękuję za wpis, bo sama właśnie szukałam takiego rowerka i miałam dylemat, a tu natrafiłam na ten wpis i właśnie córka stała się szczęśliwą posiadaczką pierwszego rowerka biegowego. Nie ukrywam że naszym faworytem był wishbone, ale cena jednak jest dość zaporowa, Geuther też mi się podobał, ale udało nam się zdobyć nowego Twista Sub Baby i jestem bardzo zadowolona, z racji na tę funkcję 3 kołową. Córka właśnie skończyła 22 m-ce, ma 86 cm wzrostu, dł. nóżki 29 cm - do pieluchy ;-), ale rowerek w wersji trzykołowej jej pasuje ( w butach opiera pewnie nóżki o podłoże - w samych skarpetkach trochę gorzej), ale aby zapewnić małej pewne podparcie i siłę do odpychania zamontowałam zamiast tylnych oryginalnych 10-calowych kółka 7-calowe, które miałam od starego wózka i dzięki temu zyskaliśmy dodatkowe 2 cm obniżenia siodełka i jest idealnie. I mimo, że producent zaleca dla dzieci o 3 lat, śmiało mogę polecić młodszym dzieciom, gdyż córka świetnie sobie na min radzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Dziękuję za komentarz. Cieszę się, że w jakiś sposób pomogłam podjąć decyzję!

      Usuń
    2. Witam mam takie pytanie czy przy montazu ramy z kierownicą odrywala pani piankę ktora sie tam znajduję? Zmontowaliamy rowerek razem z nia jednak uniemozliwia ona skrecanie rowerka

      Usuń
  2. Poszukuję tego rowerka, chciałabym kupić przez internet, na stronie sunbaby jest niedostępny, a na jednej aukcji na allegro jest wystawiony za cenę 1400 zł!! Poszukiwania trwają ;-)

    OdpowiedzUsuń