"Klinika dla pluszaków" - teksty piosenek

Lubicie ponucić sobie podczas oglądania serialu "Klinika dla pluszaków"? My baaaardzo!
Oto teksty piosenek, które słyszycie w każdym odcinku.

Teksty piosenek: Marek Robaczewski

"MAIN TITLE SONG"
PIOSENKA TYTUŁOWA

Już doktor jest i naprawi cię
Bo wszystko o 
Zabawkach wie
W porządku, nie smućmy się
Bo z nią być nie może źle
Du, du, dużo ma pomysłów tu
Jak można cię naprawić odpowie
O, o, o, chyba jasne to
Gdzie jest ona tam pojawi się zdrowie

W Klinice dla pluszaków ruch
Uwija doktor się za dwóch
Doktor Dośka, doktor Dośka
Niech przyjmie w końcu i nas
Najwyższy czas
Doktor Dośka, doktor Dośka
Niech przyjmie w końcu i nas
Najwyższy czas!

-------------

"TIME FOR YOUR CHECK UP"
„W PLANIE BADANIE”

A teraz w planie
Mamy badanie

Obejrzę uszy i oczy też
Sprawdzę także twój wzrost

W planie badanie
Posłucham bicia twego serca
Ruszysz stąd do zdrowia wprost

W planie badanie
Może trochę łaskotać
Aż ze śmiechu będziesz rechotać
Bo teraz w planie
Mamy badanie!

-------------

“I FEEL BETTER”
„JEST MI LEPIEJ”

Jest mi lepiej, dużo lepiej
Tam gdzie doktor Dośka problem niknie jak sen
Czułam się tak sobie
A dzięki tobie znów humor mam
I jest mi lepiej, lepiej mówię wam!


Przypominam, że premiera 2 sezonu "Kliniki dla pluszaków" już 01 lutego o 8:50 na kanale Disney Junior!

Wpis powstał przy współpracy z Disney Junior Polska

5 komentarzy: