Wyniki konkursu "Disney On Ice: Świat Fantazji"!

Wasza pomysłowość i kreatywność jak zawsze mile mnie zaskoczyła! Były rysunki, zdjęcia i wiersze!!!

Szczerze mówiąc miałam na prawdę trudny wybór, bo wszystkie prace bardzo mi się podobały i gdybym mogła nagrodziłabym wszystkich uczestników. 
Niestety. Rodzinny bilet jest tylko jeden :(
Przez chwilę pomyślałam nawet o losowaniu - wiecie, drukowanie nazwisk i wybranie przez Młodego jednej karteczki, ale stwierdziłam, że skoro Wy napracowaliście się nad odpowiedzią, to ja też nie pójdę na łatwiznę. 

Na początek powiem Wam, że wygrał wiersz. 

Wszystkie prace oglądałam i czytałam wiele razy (skorzystałam również z pomocy mojej rodzinki). Chciałabym móc oceniać tylko według określonych kategorii, ale tak się nie da. 
Ten wiersz chyba najbardziej trafił w nasze serca, ponieważ autorka w Świat Fantazji przenosi się równie łatwo, jak jej dzieci :) 
Zwyciężczynię bardzo proszę o przesłanie danych na wiadomy adres mailowy: wswieciezabawek@gmail.com

Pani Agnieszka Wawrzyniak!

Pozwolę sobie przedstawić zwycięski wierszyk:


"Zacznę od drugiego pytania,

pojechała by ze mną rodzinka kochana!

Wspaniały mąż, kochane dzieciaki,

no i ja -to cały skład mojej paki.



Siadam przed telewizorem z rodziną całą,

pooglądać wspólnie coś by się chciało.

Włączam telewizor- super - bajka Disneya,

nagle co to - magiczny ekran w zaczarowany świat nas zabiera.

Przecieram oczy, nie wiem co się stało,

gdzie mój dom, gdzie wszytko się podziało!

Nagle słyszę wesoły krzyk mojego smyka,

który ze Złomciem i Zygzakiem pomyka!

W drugą stronę odwracam głowę,

a tam córcia w pięknej sukni balowej,

z gracją drobniutko nóżkami przebiera,

razem z księżniczkami na bal się wybiera!

Patrzę i wciąż nie dowierzam, a na dodatek buta mi brakuje,

aż tu mąż szklany pantofelek mi daruje, zakładam go - och pasuje!

i z moim księciem na balu tańczę, nim północ wybije,

szczęśliwa, że dzięki Disneyowi w świecie fantazji żyję.

Za każdym razem gdy jego postacie widzimy,

w cudowny świat się przenosimy!

Świat do którego chętnie wracamy

za to właśnie wszyscy Disneya kochamy!"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz